wyszukaj zaawansowane


Regulamin


Firma
Właścicielem sklepu internetowego  www.opony.autoduet.pl jest:

AUTO DUET s.c.
Janusz Malinowski Marek Suchoicki
ul. I Armii Wojska Polskiego 11
15-102 Białystok
NIP 966-14-02-668
REGON: 050854335

Fortis Bank 67 1600 1462 0008 6554 6011 3001

Regulamin

Aktualny regulamin sklepu dostepny jest pod adresem http://autoduet.home.pl/sklep/regulamin/
Każdy użytkownik witryny www.opony.autoduet.pl akceptuje jego postanowienia.

Jednocześnie firma Auto Duet s.c. zastrzega sobie możliwość dowolnej modyfikacji regulaminu bez dodatkowego informowania zarejestrowanych użytkowników.

Oferowane produkty
Wszystkie opony sprzedawane przez www.opony.autoduet.pl pochodzą z bieżącej produkcji i są pełnowartościowymi  nowymi produktami dystrybuowanymi bezpośrednio przez producentów.
Cały asortyment naszego sklepu  posiada pełną gwarancję producentów *

Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 "Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport", za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji *

* - w każdym innym przypadku opony takie są umieszczone w specjalnym dziale np. wyprzedaże oraz dodatkowo opisane

Dostępność produktów w sklepie
Sklep www.opony.autoduet.pl dokłada wszelkiej staranności oraz dbałości o utrzymywanie szerokie aktualnej oferty produktów w magazynach własny jednakże w związku z nieustannymi zmianami stanów magazynowych wszelkie zamówienia zostaną potwierdzone w ciagu 2 dni roboczych drogą mailową i /lub telefoniczną (sms)- potwierdzenie zwierać będzie także termin oraz sposób realizacji zamówienia

Automatyczne przyjęcie zamówienia nie jest równoznaczne z potwierdzeniem jego realizacji.

Wszelkie zapytania dotyczące dostępności towarów ulegają bardzo szybkiej dezaktualizacji w związku z tym odpowiedzi nie mogą być uznane za wiążące.
Wiążące jest złożone oraz potwierdzone zamówienie przez www.opony.autoduet.pl co zwykle powoduje rezerwację towaru w magazynie własnym lub producenta towaru.

W szczególnych  przypadkach zamawiany towar może być niedostępny zarówno w naszym magazynie jak i w magazynie producenta. W takim przypadku klient zostanie poinformowany o terminie dostępności danego towaru oraz realizacji zamówienia, bądź też o całkowitym braku możliwości realizacji zamówienia. W takiej sytuacji zostanie przedstawiona propozycja zamiany zamówionego towaru na inny lub całkowita rezygnacja z realizacji zamównienia

Cennik umieszczony w sklepie internetowym www.opony.autoduet.pl. nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa. Wszystkie eksponowane produktu przedstawiają tylko ofertę prducentów. W związku z tym www.opony.autoduet.pl nie może zagwarantować Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku.
Sklep www.opony.autoduet.pl zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku niemożności określenia czasu realizacji zamówienia, nieprzewidzianej zmiany cen zakupu wprowadzonych przez dostawcę lub w przypadku innych nieprzewidzianych okoliczności.


Wysyłka oraz odbiór osobisty
Sklep www.opony.autoduet.pl umożliwia odbiór osobisty zamówienia w siedzibie firmy w Białymstoku przy ulicy I Armii Wojska Polskiego 11
W takim przypadku prosimy o zaznaczenie odpowiedniej  opcji w zamówieniu oraz ustalenie z obsługą sklepu terminu odbioru.

Klientom osobiście odbierającym zamówienie proponujemy montaż  na preferencyjnych warunkach w profesjonalnym serwisie europejskiej sieci PREMIO. Jest to rodzaj podziękowania za skorzystanie z ofert sklepu www.opony.autoduet.pl

Wszelkie akcje promocyjne organizowane w siedzibie firmy nie dotyczą klientów sklepu www.opony.autoduet.pl

Koszty wysyłki
Koszt przesyłki każdorazowo podany jest podczas składania zamówienia

W przypadku zamównienia 4 sztuk koszty przesyłki zwykle pokrywa sklep internetowy www.opony.autoduet.pl a wszelkie koszty wysyłki są przedstawiane w czasie zakupu towaru.

Dostawa przesyłki
Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 17.

Nie możemy określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską.

W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia z danymi kontaktowymi.

Pierwszego dnia po próbie dostarczenia, paczka będzie na Państwa czekać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd będziecie ją mogli Państwo odebrać osobiście

Przed dokonaniem zapłaty prosimy, aby sprawdzili Państwo zgodność zamówienia z dostarczonym towarem
W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne poinformowanie  sklepu www.opony.autoduet.pl w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

UWAGA: Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej ? imienia, nazwiska oraz nr telefonu ? i niezwłoczne przekazanie tej informacji do naszego sklepu.

Warunki płatności
Podczas składania zamówienia można wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Płatność przelewem (przedpłata) - po złożeniu zamówienia i po stwierdzeniu przez www.opony.autoduet.pl dostępności zamawianego towaru, klient zostaje poinformowany o numerze konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty. W tytule przelewu należy podać: numer zamowienia, numer FAKTURY/PARAGONU PROFORMA oraz imię i nazwisko zamawiającego (bądź nazwę firmy). Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym.
  • Płatność za pobraniem ? klient dokonuje płatności gotówką w momencie odbioru przesyłki od kuriera firmy spedycyjnej. Dowodem dokonania płatności jest dołączony do przesyłki List Przewozowy.
  • Płatność on-line (Platnosci.pl) ? płatności dokonują Państwo za pomocą usługi płatniczej serwisu Platnosci.pl. Wysyłka towaru następuje po otrzymaniu przez nas potwierdzenia wpłaty.


Termin realizacji zamówienia
W przypadku płatności za pobraniem, towar zostanie dostarczony zwykle do klienta w terminie  do 4 dni roboczych od momentu potwierdzenia realizacji zamówienia.

W przypadku dokonania płatności przelewem lub poprzez Platnosci.pl, towar zostanie dostarczony do klienta zwykle w terminie od 2 do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym.

Podczas trwania sezonu letniego oraz zimowego, terminy dostarczenia towaru do klienta mogą ulec wydłużeniu. Za co serdecznie z góry przepraszamy.

W przypadku  tymczasowej niedostępności towaru w naszym magazynie  istnieje konieczność sprowadzenia go magazynów producenta, termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu  do 7 dni. O wszelkich  sytuacjach mających wpływ na  Państwa zamówienie informacje zostaną Państwu przekazane drogą telefoniczną (sms) lub/i mailową.

Sklep www.opony.autoduet.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienia w dostawie towaru w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych jak np. wynikających z winy firmy spedycyjnej.


Zwrot lub wymiana towaru
Jeśli dostarczony towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu www.opony.autoduet.pl w celu uzgodnienia dalszego sposobu postępowania. Koszty odesłania towaru ponosi sklep www.opony.autoduet.pl . Wymiana jest możliwa pod warunkiem, że towar nie nosi żadnych śladów użytkowania. W wypadku, gdy właściwy towar jest niedostępny, www.opony.autoduet.pl zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych  Klientowi.

Nawet jeśli dostarczony towar jest zgodny ze złożonym zamówieniem, klient ma prawo żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Towar należy odesłać na koszt klienta w ciągu 14 dni od daty żądania oraz skontaktować się z obsługą sklepu www.opony.autoduet.pl . Do przesyłki należy bezwzględnie dołączyć paragon lub fakturę oraz w przypadku zwrotu podać dane i numer konta na które ma nastąpić zwrot pieniędzy.

Zwrot lub wymiana towaru jest niemożliwa, jeśli towar nosi ślady użytkowania, bądź został w jakikolwiek sposób uszkodzony. Zwracający odpowiada za odpowiednie zapakowanie towaru.

Gwarancje oraz zasady reklamacji
Wszystkie autoryzowane punkt sprzedaży danego producenta opon są zobowiązane do przyjęcia oraz rozpatrzenia reklamacji niezależnie od miejsca zakupu produktu.

Do zgłoszenia reklamacji w naszym sklepie www.opony.autoduet.pl potrzebny jest dowód zakupu, który otrzymacie  Państwo w momencie odbioru towaru.
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie pod adresem email: sklep@autoduet.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 856539402.
Po złożeniu reklamacji w naszym sklepie będziecie Państwo informowani o sposobie jej rozpatrzenia.

Pobierz kartę gwarancyjną (.PDF) opon marki Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica, Sav.

Ochrona prywatności
Sklep www.opony.autoduet.pl gwarantuje ochronę danych osobowych (zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dn. 29.08.1997 r. ), w procesie ich przetwarzania jak i przechowywania, zapewniając ochronę przed dostępem osób trzecich.


Klienci sklepu mają możliwość wglądu, poprawy lub usunięcia i zaprzestania przetwarzania swoich danych.


  • szybki kontakt

    AUTO DUET s.c.
    ul I Armii Wojska Polskiego 11
    15-102 Białystok

    email: sklep@autoduet.pl

    tel. (085) 676 42 26,
    tel. kom. 606 423 999

  • płatności

    Obsługę bezpiecznych i wygodnych transakcji płatniczych  zapewnia serwis platnosci.pl

     

    banner platnosci.pl

© 2010 AUTO DUET Białystok | nasze serwisy: www.autoduet.pl



webcreo.pl | e-rozwiązania dla biznesu shopcreo.pl | e-sklepy dla biznesu
 

loading