wyszukaj zaawansowane


FAQ (Odpowiadamy na często zadawane pytania)

Jak szybko otrzymam zamówiony towar?

W przypadku gdy zakupiony towar jest w naszym magazynie wysyłkę realizujemy w możliwie krótkim czasie. Większość zamówień wysyłam w ciągu 1 dnia roboczego dotyczy to zamówień złożonych i potwierdzonych przez nasz sklep.

Zawsze staramy się przekazywać konkretną informację co do terminu realizacji zamówienia. Przesyłki są dostarczane zazwyczaj  w ciągu 36H od chwili nadania. Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9 - 17.

W szczególnych przypadkach, gdy towaru nie posiadamy w magazynie  lub wymaga zamówienia u producenta,  termin dostawy ustalamy indywidualnie ? o czym informujemy zamawiającego.

 

Czy mogę płacić przy odbiorze?

Tak - Jest to tzw. pobranie, czyli kurier dostarczając towar, poprosi o zapłatę gotówką. W takim przypadku nie ma możliwości innej płatności ? np. kartą płatniczą -  tylko gotówką do rąk kuriera.

 

Czy mogę płacić kartą debetową ?

Często jest taka możliwość. Jednak czy tak jest w Twoim przypadku zalecamy kontakt z bankiem - wystawcą karty. Wiele banków w tej chwili wprowadza taką możliwość w systemach VISA Electron i Mastercard Maestro.

 

Jak dowiedzieć się o stanie realizacji swojego zamówienia?

Wszystkie zamówienia zostaną potwierdzone w ciagu 2 dni roboczych drogą mailową na adres podany w czasie składania zamówienia - i /lub telefoniczną (sms)- potwierdzenie zwierać będzie także termin oraz sposób realizacji zamówienia

Dodatkowo na stronie sklepu w zakładce: Twoje konto -> Twoje zamówienia można sprawdzić informacje dotyczące zamówień (status, szczegóły, kwota, data...).

 

Jak sprawdzić co się dzieje z przesyłką, gdy została już wysłana?

W momencie przekazania towaru kurierowi, wysyłamy informację m.in. o numerze listu przewozowego firmy kurierskiej OPEK.  Można  zadzwonić bezpośrednio do oddziału OPEK  i dowiedzieć się o orientacyjny czas dostawy.

Jak uwzględniamy reklamacje?

Wszystkie autoryzowane punkt sprzedaży danego producenta opon są zobowiązane do przyjęcia oraz rozpatrzenia reklamacji niezależnie od miejsca zakupu produktu.

Do zgłoszenia reklamacji w naszym sklepie www.opony.autoduet.pl potrzebny jest dowód zakupu, który otrzymacie  Państwo w momencie odbioru towaru.

Reklamacje należy zgłaszać pisemnie pod adresem email: sklep@autoduet.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 856764226.
Po złożeniu reklamacji w naszym sklepie będziecie Państwo informowani o sposobie jej rozpatrzenia.

Pobierz kartę gwarancyjną (.PDF) opon marki Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica, Sav.


Czy sklep wystawia faktury VAT?

Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Faktura jest dołączana do wysyłanego towaru, a dodatkowo można pobrać jej duplikat w zakładce: Twoje konto -> Twoje zamówienia

 

Czy muszę podawać dane kontaktowe przy zakupie?

Tak. Dane te są potrzebne do sprawnej obsługi zamówienia. Nie jest jednak obowiązkowa rejestracja jako klient naszego sklepu ? opcja ?Kupuję bez rejestracji?
Jednak większość ofert specjalnych i promocji adresowana jest tylko to zarejestrowanych klientów ? SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO REJESTRCJI


Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Tak. Najlepiej to zrobić przed wysłaniem zamówienia. Wtedy zmiana jest najszybsza. Po wysłaniu towaru wszelkie szczegóły zmiany zamówienia ustalamy indywidualnie. W przypadku zmiany zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem w celu ustalenia dalszych szczegółów.



  • szybki kontakt

    AUTO DUET s.c.
    ul I Armii Wojska Polskiego 11
    15-102 Białystok

    email: sklep@autoduet.pl

    tel. (085) 676 42 26,
    tel. kom. 606 423 999

  • płatności

    Obsługę bezpiecznych i wygodnych transakcji płatniczych  zapewnia serwis platnosci.pl

     

    banner platnosci.pl

© 2010 AUTO DUET Białystok | nasze serwisy: www.autoduet.pl



webcreo.pl | e-rozwiązania dla biznesu shopcreo.pl | e-sklepy dla biznesu
 

loading